Can you pleas keep it down Sir?

För att citera min egen facebook. "sitter i turkland och njuter av kombinationen av sol, värme och Alnös seger idag!!!" 
 
Semester med nära och kära i all ära men den sanna glädjen infann sig idag när rapporterna från dagens match infann sig i mobilen i form av sms från macke och Mange samt mail från Olle. En riktigt krig- och laginsats vad jag har förstått, riktigt roligt att höra!! För övrigt fick jag en tillsägelse av både grannen och hotell personalen när mitt glädjerop ekade i hotellet, fantastiskt! 
 
Riktigt roligt med seger, (2-3 för den som inte vet), i och med sidsjö/böles förlust idag så blir det ett litet ryck i tabellen också. 
 
Bra jobb killar! :-)

Kommentarer
Postat av: vitkigt!

fan vilken viktig seger alnö!!

2012-08-27 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0