Inför Omstarten!!

Jag har haft fullt upp och varit tvungen att prioritera bort bloggen i några dagar. Nu hoppas jag dock få lite mera tid att uppdatera, jag har några riktiga godbitar till inlägg på gång.

 

Ikväll är det omstart i femman med match mot Fränsta på arenan som har ett av de mest oinbjudande namnen i distriktet, ”Myggvallen”. För mig är det första gången på många år som jag besöker myggvallen, den första sedan jag blev tränare. Myggvallen brukar ha en fin gräsmatta och jag har bara goda minnen därifrån.

 

Vi kliver in i den 12 omgången som serieledare. Ikväll är det tänkt att vi ska ta de första 3 pinnarna efter sommarvilan. I går hade vi en bra träning hemma på Släda, kan vi hålla upp det spelet som stundtals visades upp där så är jag inte alls orolig.

 

Forza Alnö!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0