Los estudiantes

Juni 2011 så lovade jag mig själv att jag aldrig någonsin skulle börja plugga igen… Men… Imorgon (torsdag) blir det ändring på de!

 

Jag ska gå en tränarutbildning på distans i Gävle. Det handlar om 30 högskolepoäng på halvfart, med andra ord är det typ 40 veckor och jag måste vara i Gävle varje torsdag. Jag vet nog inte riktigt vad jag givit mig in på, men jag ser fram emot det. När jag är klar med utbildningen kommer jag vara äckligt lärt och riktigt jobbig att ha att göra med =)

 

 

 

 

Igår var det träning på Släda. Jag och flera med mig blev riktigt rörd och stolt när vi konstaterade att det var 20 st tappra spelare som gjorde en riktigt bra och halvgrinig träning, som mer liknade hur en träning inför en seriepremiär brukar se ut, inte träningen direkt efter avancemang. Fantastiskt roligt att se och ett bra riktmärke på hur mycket spelarna i laget verkligen vill. Bra boys!

 

Kvartstående Schema

 

Torsdag 13/9: Träning 18.00- 19.30

Söndag 16/9: Match Söder (B)

 

Tisdag 18/9: Träning 18.00-19:30

Torsdag 20/9: Lag aktivitet, helkväll. Mer info kommer. (Obligatoriskt)

Söndag 23/9: Match Essvik (H)

 

Tisdag 25/9: Träning

Onsdag 26/9: Alnö MasterCamp 2012. 18.00- Släda.

Fredag 28/9: Lagjobb (Obligatoriskt)

Lördag 29/9: Lagjobb (Obligatoriskt)

Söndag 30/9: Match Holm (B)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0