Nått om inget

Blogg ledigt? Inte precis.. Jag har tänkt på bloggen flera gånger om dagen hela veckan. Det känns sjukt att säga det men jag har verkligen inga idéer om vad jag ska skriva. Jag har funderat så brandlarmet har gått på jobbet utan att komma på någonting vettigt. Jag har helt enkelt en så kallad klassisk bloggtorka. Är det någon som har någon idé får ni gärna dela med er.

 

Jag har faktiskt en del inlägg på gång men det är inte rätt läge att släppa dem i tryck ännu. Det kommer en tid för dess också.

 

I väntan på bättre tider så bjuder jag på ett klipp som Agge har rekommenderat. Det skilljer sig aningen från den ledarfilosofi jag vill erbjuda, men kanske var det så här jag skulle gjort efter te.x. viskans matchen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0