Alla hjärtans dag

Likt alla andra år är det Alla hjärtans dag den 14e februari. Av någon outgrundlig anledning känner jag för att berätta om min egen alla hjärtans dag för er.

Idag har följande utspelat sig:
04.45- Väckarklockan ringer och jag tog i vanlig ordning tåget till Gävle.
07.48- Tåget anländer till Gävle C.
09.00- Skolan börjar.
16.15- Skolan slutar.
16.30- Får äran att åks v50 med Magnus "Berlusconi" Svensson hem mot Svallet.
18.59- Anländer till Norrporten arena med Mange.
19.00- Träningen börjar
20.00- Träningen slutar
20.25- Kommer hem från skola/träningen.
21.00- Börjar skriva på blogginlägget

Några timmar tidigare...
....Någonstans i höjd med Söderhamn ringer min kära flickvän för att kolla om jag lever osv, under samtalet visar det sig till min överraskning att hon ska jobba i natt (vilket hon även gjorde igår). Så när jag kom hem från träningen så var hon redan på jobbet. Med andra ord så har jag inte träffat min sambo under alla hjärtans dags 24 timmar (Slarvigt av henne att jobba natt). Dagen har således till största del tillbringats med tränarutbildning, två och en halv timme i bil med Mange och en dryg timme med mina små hjärtan i Alnö IF. Med all rätt avslutas kvällen med ett inlägg i min kära blogg.

Här vore det ganska kärleksfullt med typ en dikt eller nått men jag har inte riktigt de i mig. Jag bjuder på några bilder istället! Jag hoppas Er alla hjärtans dag har varit till belåtenhet!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0