Ett ögonblick...

… Marcus ”Macke” Johansson, rutinerad materialare i Alnö IF.

 

 

Hur tycker du att det ser ut på träningarna i år? Det ser bra ut tycker jag. Nyförvärven ser bra ut.

 

Hur tror du att det går för laget i år? Jag hoppas på toppen. Om jag ska gissa så tror jag att vi vinner serien.

 

Du har sätt många Alnö IF trupper genom åren, hur skulle du ranka årets?

Det blir svårt de. Det är en av dom bättre i alla fall. Jag hoppas vi får André Grim också.

 

Vem blir årets skyttekung? Det står mellan Jonte och Agge.

 

Vad ser du mest fram emot i år? Släda cupen, den är bäst. Sedan lagfesterna också, för då har vi roligt tillsammans.

 

Vilka tror du blir vårt största hot i år? Sund. Det brukar vara hund och katt mellan Alnö och Sund.

 

Vart tycker du vi ska åka på träningsläger i år? Cypern! Varför då? Skönt att testa någonting nytt.

 

Sist men inte minst Macke, vad önskar du dig mest av allt just nu? Att vi tar hem hela serien.

 

Tack så mycket för din tid Marcus.

 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hellas

Bästa materialaren någonsin!

2013-01-28 @ 14:16:22
Postat av: Mange

Kungmacke!
Apropå cypern-spåret, någon speciell plats? (och gärna också om du har någon sponsor)

2013-01-28 @ 17:27:59
Postat av: Agge

KUNGEN MACKE!

2013-01-28 @ 19:29:21
Postat av: Alex

Hur.mycket betalade du agge??

2013-01-30 @ 15:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0