Update

Igår körde grabbarna ett rejält pass cirkelfys på ljustadalens skola signerat Jocke Axelsson. Alla slet på riktigt bra och man börjar redan se att fysiken är på rätt väg. Fantastiskt roligt att se!

 

Här kommer tre röster efter gårdagens träning. Frågan lyder: "Hur känns det i kroppen idag?"

 

Robin Wikman: Jodå, det känns bra. Jag höll på att dö igår efter att ha jobbat i 12 timmar. Jag är lite mör men inte så jätte farligt.

 

Jocke Martinsson: Faktiskt bra, inga skavanker alls. Jag har inte tapapt så mycket, har ju spelat innebandy hela vintern. Jag känner mig pigg och allert.

 

Agge: Faktiskt bättre än jag trodde. Strechingen hjälpte bra. Det behövs, de känns bra.

 

 

Nu är även årets värmecup lottad och klar.

 

Vi har hamnat i grupp två tillsammans med Kovland, Selånger 2 och Granlo.

 

Schemat för våran del ser ut som följder:

Alnö- Granlo                        10/3 klockan 17.00

Alnö- Selånger 2                  11/3 klockan 19.00

Kovland- Alnö                      16/3 klockan 19.00

 

Segraren i grupp två går direkt vidare till semifinal där vi (om vi går vidare) får möta vinnaren i grupp ett, som består av Stöde, Sund, Kuben och IFK Sundvall.

 

 

 
Grabbarna strechar, ständigt övervakade av Macke.

Kommentarer
Postat av: Publik

Roligt med en träningsrapport! Härligt Macke, bilder är alltid kul!

2013-01-23 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0