Veckans Magazine Nr. 3

Nästa Alnöit att pryda ett tidningsomslag är ingen mindre än El Capitan Robin Wikman. Vänsterbacken med Alnö som moderförening har fått äran att vara tidningen Playboys ansikte utåt.

 

Playboy är Amerikas mest säljande tidning. Stimulerande artiklar, undersökande intervjuer och i ögonfallande mittenuppslag är det som gör denna provokativa och informativa tidning så populär!

 

Precis som framsidan antyder så har Wikman en ”amazing story” som han vill dela med sig till den Amerikanska publiken. Jag hade jätte gärna delat med mig av hela artikeln men jag måste tyvärr sätta en jätte censur på hela storyn. Det jag kan säga är att några nyckelord heter Thaliand, Bröderna Boman och 100 Bath. Vid övriga frågor får jag hänvisa till Robin him self.

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: marcus johansson

bra foto på robin

2013-01-24 @ 18:39:16
Postat av: agge

han ser riktigt farlig ut....

2013-01-24 @ 23:17:00
Postat av: Wikman

Agge för fan! Jag bara strålar ju "svärmorsdröm" hela jag!! Blir ny profil på facebook.

2013-01-24 @ 23:22:57
Postat av: Agge

hahah okej ROCCO:D

2013-01-25 @ 11:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0