Gött med gehör

I väntan på kvällens träning kommer ett litet inlägg. Idag har jag fått otroligt mycket positiv respons på "Mackes Hörna" såväl kommentarer på bloggen samt sms, mail, telefon samtal och andra påhälsningar. Folk bjuder på nästan ännu mer positiv energi nu än när vi vann serien i höstas, roligt att se vad en blogg kan göra. Hur som helst är det riktigt roligt med alla kommentarer och det ger mig en liten extra "blogg törst".
 
Idag pratade jag med huvudpersonen själv, Marcus Johansson. Han var minst sagt laddad. Macke hade kritat ner lite nya frågeställningar och ville spela in avsnitt två redan ikväll, så vem vet, det kanske vi gör! 
 
Ikväll är det som vanligt träning på västhagen, nattpasset 20.45- 22.30 sedan blir det hem och sova så man orkar med morgondagen. I morgon är det fys ute på ön, jag hoppas att vi kommer kunna knäcka någon stackare i alla fall, och det är inte lätt kan jag säga för alla har blivit så jäkla bra tränade. Om rykterna ställer kommer dock Mange Svensson att joina laget i någon falsk förhoppning om att tappa några gram, förmodligen blir det honom vi får sikta in oss på att knäcka.
 
Imorgon kommer förresten nästa inlägg om dagens look alike ut, håll utkik gott folk! 
 
 
 
 
 
 
Macke har efter ett avsnitt av Mackes Hörna redan blivit lokalkändis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0