Handdukar

 

Mammor, flickvänner och andra individer som kan tänkas sakna en handduk eller tre i Ert hem. Jag vet vart dem är! De hänger i herrarnas omklädningsrum på Släda IP och luktar någonting mellan förlegad surströmming och fjolårssvett, med andra ord luktar dem inte hallon. Men frukta ej, det finns fantastiska rengöringsmedel som kan göra att just din handduk blir som ny igen.

 

Tveka inte, handdukarna kan åter bli dina. Det finns inga löjliga regler som ”återfås mot beskrivning” eller dyligt. Åk till släda och vifta med två tomtebloss så kommer Macke bort och låser upp portarna, sedan är det bara att plocka den handduk som ser intressant ut. Välkommen!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker jag känner igen några stycken...

2013-03-01 @ 12:48:01
Postat av: Melle

Kan tänka mig det. =) Handdukarna finns som synes i flera olika färger och kvalitéer. Vissa innehåller overkliga mängder bomull.

2013-03-01 @ 13:47:19
URL: http://alnoherrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0