Adhurim ”Agge” Binakaj lämnar Alnö IF!

Efter två säsonger i den röda tröjan lämnar Agge Alnö IF och Medelpad för att flytta tillbaka till Kristianstad och Skåne. Agge lämnade hastigt och han inte ta farväl av sina lagkamrater utan väljer att göra det här på bloggen istället.

 

 

”Jag ha haft en fantastisk tid i Alnö IF. Jag vill tacka alla ledare, tränare och spelare för den här tiden. På grund av separation har jag bestlutat att flytta tillbaka till Skåne. Jag har haft två riktigt roliga år i Alnö, det är inte bara träningarna och matcherna som varit roliga utan även spelarna när man träffat dem ute och så, det är ett jävligt roligt lag alltså. Jag har alltid känt mig bra behandlad och välkommen i laget. Det har varit roligt att få vara med på den här resan från division 5 till att nästan vinna fyran i fjol. Jag kommer fortsätta följa laget via bloggen och så. Se nu till att vinn serien i år grabbar och som sagt, tack för den här tiden. /Agge ”

 

 

Agge kommer med största sannolikhet att fortsätta karriären nere i Skåne, just nu rehabtränar han efter sin fotskada. Vem vet kanske får vi se Agge i Malmö FF i framtiden =)

 

 (Bild kommer i eftermiddag)

 

Vi i Alnö IF önskar givetvis Agge lycka till i framtiden och tackar för den här tiden.

 

Har ni några ”sista ord” till Agge så lämna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Anders B

Assalamu alaikum my brother.

2014-02-17 @ 13:58:32
Postat av: erik

Tråkigt! lycka till så hörs vi agge=)

2014-02-18 @ 09:34:17
Postat av: Agge

Tack mina bröder;)

2014-02-18 @ 11:53:35
Postat av: Maweh

Lycka till Agge!

2014-02-18 @ 18:51:50
Postat av: marcus johansson

lycka till agge

2014-02-19 @ 13:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0