Dotter Gravid

Ett inlägg utan nögon större koppling till fotboll och Alnö IF, men givetvis kan man dra vissa paralleler, återkommer om det senare.
 
Förmodligen är det rätt många av er som lyssnat på det här klippet tidigare, om så är fallet är det helt klart värt att uppleva det igen. För er som inte hört det kommer det bli ett spännande och roligt möte.
 
I det här inlägget skulle jag med lätthet kunna namnge en handfull antal spelare i Alnö IF som skulle kunna vara i exakt samma situation som den stackars killen i det här klippet. Men mitt nya snälla jag nöjer mig med att höja en varningens finger till er som gillar att variera er sexuella kontakter. 
 
Som nybliven familjefar ser jag även hur jag i framtiden kommer ta den här pappans plats. Mycket nöje!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0