Cirkeln

 
Lugnet råder över Alnö IF och det finns inte så mycket att förtälja om läget laget i dagsläget. I brist på annat satt jag och funderade lite på hur saker och ting "går runt" i en cirkel. Jag menar först var mobilerna jätte stora, sedan skulle de vara så små som möjligt och nu behöver man en resväska för att frakta mobilen igen.
 
Innan vi kommer in på kopplingen till fotboll tar vi en liten avstickare på hur livet faktiskt ser ut, och på så vis även fungerar.
 
 
 
 
 
 
Och nu kommer jag till kopplingen till fotboll i allmänhet och Alnö IF med alla ungtuppar i synerhet. Är det bara jag som tycker det är lustigt att årets fotbollsskor från Adidas och Nike påminner mer än någonsin om en 60-tals fotbolls sko? Således är vi snart tillbaka på ruta ett igen, om än något moderniserat så klart.
 
 
 
Gamla skor
 
 
Nya skor
 
 
Givetvis är det som allting annat, förut var det svart/vitt, nu är det neonfärgat. Over and out!
 

Kommentarer
Postat av: haha

så sant så sant

2014-05-28 @ 14:00:14
Postat av: sartre

Vad härligt med lite filosofi =)

2014-05-29 @ 15:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0