Frågedomino- Erik Boman

Erik Boman har fått en fråga från Per Axelson som lyder:

 

 ”Hur är det att ha en tvillingbror? Va de mkt bråk under uppväxten eller va de mkt kärlek som nu? Tävlade ni i allt? Å vem är egentligen mest lik den andra?”

 

 

 

Erik:

Efter 25 år som tvilling så börjar man vänja sig. Vi har nu förtiden en vanlig brödrarelation när man kan snacka skit, bolla ideer osv. Det var påfrestande när man var yngre och bodde under samma tak. Man gick varandra på nerverna som fan, och vid vissa tillfällen flög det förbi mordtankar genom huvudet. Nu förtiden är det inte så mycket bråk. Nu är det mer ”håll bara käften” och så slutar diskussionen och man behöver inte höras på några dagar. Eftersom jag är lillebror så har jag som alla småbröder tagit efter, och gått lite i Anders fotspår mer än vice versa. Men jag väger mest iaf=) (plus 5,6 kg).

 

 

Vem skickar du frågan vidare till?

 

Mina frågor ställer jag till Philip! Hur ser framtidsplanerna ut? Vad vill du bli när du blir stor, om du mot förmodan inte lyckas bli fotbollsproffs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0