Ett ögonblick...

… Björn ”Pölsa” Karlsson som ska spela i veteranlaget under slädacup som går av stapeln på lördag.

  

Hur är dagsformen? Fantastisk! Oerhört fin. Det var längesedan jag var så här pass fitt. Men jag skulle ändå vilja återkomma när jag provat matchtröjan.

 

Har du tränat mycket inför matchen? Det har blivit långt mellan passen, men jag körde väll lite under 2010 med Ljustorp. Sedan blev det några träningar med Alnö under Februari/Mars 2012 och jag var faktiskt ut och sprang 2 gånger under förra veckan, men det var inge roligt när jag kom på jobbet dagen efter och en i personalen sa ”jag såg att du var ute och gick igår Karlsson”.

 

Vad ser du mest fram emot med lördagen? Skumhattarna efteråt och en bastu. Att se Hellas naken igen skulle också vara roligt.

 

Vad är din personliga målsättning med matchen? Att överleva 60 minuter och sedan byta (planerat byte) Det skulle även vara vansinnigt roligt att möta Hellas och Ynge, men det verkar som att jag får nöja mig med Davve Hamberg. Då kommer jag kliva in på rutin och dominera. Jag ska visa att det är inte är antalet träningspass som räknas. Alltså kvallite före kvantitet.

 

Vad kan du bidra med? Med lite tjosan, både före, under och efter mathen. Jag kan glappa lite och förhoppningsvis sätta någon på plats.

 

Vad är det bästa med släda cup? Svårt att säga eftersom att det är min första, men de är väll att träffa alla grabbar.  

 

Vad tror du att resultatet blir? Klockren 3-0 seger till veteranerna.

 

Kan det här vara comebacken som leder till ett mer frekvent spelande från din sida? Jag har blivit så oerhört mediatränad sista åren så jag väljer att vänta med svaret tills efter matchen. Men när man fått i sig några skumhattar på kvällen så är jag nog inte så svårövertalad, då är man billig. (Censur)

 

 

Sist men inte minst… Vad önskar du dig mest av allt just nu? En årsförbrukning löwenbräu.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt Strankan!

2012-07-27 @ 08:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0