Beskrivning av Alnö herrars blogg!

Att gå omkring dagarna i enda och inte få dela med sig av sina tankar och funderingar kan vara oerhört frustrerande och kan få vilken riddare som helst att bryta ihop... De där vet jag inte så mycket om och det har egentligen ingenting med den här bloggen att göra, men de lät jävligt bra!


Varför en blogg? Om det fanns ett enkelt svar på den frågan skulle jag svara enkelt. Nu blir det lite mer komplext. Huvudtanken med bloggen är att skapa en plats där vi och alla våra supportar kan följa utvecklingen i laget under säsongen på ett lite djupare plan än vad som erbjuds på hemsidan. En plattform för diverse verbala attacker och gliringar och framförallt en plats att följa det kommande EM tipset som större delen av laget valt att delta i (mer on det senare).


En blogg kändes till en början lite väl år 2000. Året då mer eller mindre alla skulle ha blogg. Då var jag betydligt mer sugen att istället starta en twitter som "alla andra" kändisar har, men då hade jag inte kunnat skriva så här långa inlägg... Lägg även märke till att jag kallade mig själv kändis. Sista anledningen till varför jag startade den här bloggen är för att förbättra min stavning och sluta särskriva hela tiden, alltså av rent egoistiska skäl.

Vem vet, tids nog kanske den här bloggen kan bli så stor och känd att vi kan locka hit en gästkrönikör. Den omöjliga drömmen vore givetvis en sådan stor skribent som som signaturen "signerat BK".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0