Tankesmedja

 

Som tidigare nämnts kommer vi att utföra en större renovering av vårt omklädningsrum inom en snar framtid. Här följer lite fakta om projektet:

Kodnamn: Projekt LR (locker room)
Projektansvarig: Andreas Kranz Ohlsson
Visionär: Pontus Melander
Designer: Peter Hällström
Controller: Magnus Svensson
Hantverkare: Spelarna i herrlaget
Deadline: Färdigt sommaren 2012

I min roll som visionär ser jag det som mitt ansvar att lägga fram så många och samtidigt bra tips som möjligt. Jag frågade Kranzen vilken budget vi hade att hålla oss inom så att jag kunde begränsa mig lite, men då PA inte hade något riktigt bra svar på den frågan beslutade jag mig för att tänka brett! Här följer ett litet axplock från de drygt 200 förslag jag mailade Kranzen tidigare i veckan: 

1. Två st pooler i mitten av omklädningsrummet, ett st varmbad och ett st isbad.
2. Ett flertal LED tv apparater ska installeras och sänkas ner från taket, viktigt att man kan se på tv vart man än befinner sig i rummet.
3. Samtliga spelare bör få en IPad intill sin plats så att man kan twittra innan, efter och under matcherna.
4. Ett stort trädäck ska byggas i anslutning till omklädningsrummet, här ska givetvis en grill och bantunna finnas.
5. Det gamla taket bör lyftas bort och ersättas med ett glastak, när detta ändå ska göras kan takhöjden ändras till ca 5 meter. 

Har ni några fler förslag? Lämna en kommentar :-)

 

 

 

Wikman kommer förmodligen få en egen lite skolåda att byta om i, givetvis med alla faciliteter som behövs, så som kombinerad dusch/toa, trådlös bandspelare och brandvarnare.

 


Kommentarer
Postat av: Mange

Underbart Pontus, jag har en 14tums tjock tv från 1992. Den kanske kan fungera istället?

2012-05-30 @ 00:18:47
Postat av: Wikman

Så länge jag får ett kik-hål in mot duschen så accepterar jag skolådan.

2012-05-31 @ 00:31:56
Postat av: Melle

Bra Wikman!

Mange, 14 tummarn gör sig förmodligen bäst i skolådan...

2012-05-31 @ 20:46:22
URL: http://alnoherrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0