Lokalfotbollen

Janne Pehrsson på Lokalfotbollen.nu ser ut att ha vaknat på minst sagt rätt sida idag. Tre härliga nyheter om Alnö IF, varav en om alnoherrar.blogg.se! Det är inte fy skamm att bli omnämda där. Den gode Pehrsson skräder inte med orden när han skriver att Alnö har en av landets främsta fotbollsbloggar. Även om jag har svårt att tro att så är fallet så ska inte sticka under stolen med att jag är svag för smicker. 
 
 
Saxat från lokalfotbolle.nu ;
 
 
 
Nu blir det till att skalla kudden, pojkarna ska ha fysträning med Olle klockan nio i morgon. Själv ska jag ska pumpa bollar, sedan ska jag och Berlousconi ut och reka för ett litet projekt jag planerar. Mer om det om det vid ett senare tillfälle. Fridens! 
 

Kommentarer
Postat av: Ifk:are

Första gången jag tittar in här..men inte sista. Håller med Janne P en bra och välskriven blogg.

2013-02-23 @ 10:27:37
Postat av: Melle

Tack! Kul att du gillar den.

2013-02-25 @ 11:44:55
URL: http://alnoherrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0