Veckans Magazine Nr. 4

Cosmopolitan, är inte det en tjejtidning? Är inte Jonathan Åhlin en kille? Vissa saker kan man helt enkelt inte få några enkla svar på, men nog tror jag att vi kan svara ja på både fråga ett och två i det här läget. Hur som haver har Jonte fått möjligheten att få vara med i just Cosmopolitan denna underbara torsdag.

 

Cosmopolitan är världens största magasin för unga kvinnor. Cosmopolitan - Italian edition är magasinet för dig som älskar mode, skönhet och relationer. Cosmopolitan utkommer 12 gånger om året och är på italienska. 

 

Jonte är med i tidningen av två anledningar, dels för egen vinning där han ska få reda på ”hemligheten”, hur man får en relation att fungera som en kvinna vill att den ska fungera, men även lära pizzaknådarna hur en relation ska fungera ”The Åhlin way”.  Mycket spännande läsning och jag är helt övertygad om att Jonte kan hålla något form av föredrag för övriga laget vid nästa träning.

 

För övrigt är det lite oklart om texten ”The most beutiful Cosmo girl” riktar sig till fröken Åhlin eller ej. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Publik

Haha.. ;) Man får sig ett och annat skratt när man tittar in på här på Alnöbloggen. Du pendlar mellan ironi & allvar, och de kan inte bli bättre. Fan vad roligt att bloggen finns! Du är grym på att skriva måste jag säga. Tack för att jag får läsa. riktigt kul.

2013-01-31 @ 21:12:10
Postat av: marcus johansson

fint foto på jonte

2013-02-01 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0