Igång igen!

Igår startade höstsäsongen 2013 igång för Alnö IFs herrar. Smaka på den, höst- säsongen. De låter inte så trevligt men det var fantastiskt trevligt! Gott om folk, fantastiskt väder och glada spelare.

 

Träningen visade som väntat att sommaren varit hård och att gatufesten gör mer skada än man kan tro. (Tur att jag köpte upp den där tillställningen och lade ner den.)

Ikväll gör vi vår andra träning och sedan väntar första kampen efter uppehållet när Kuben kommer på besök till Släda IP. DM- åttondelsfinal står på schemat.

 

 

Jag hittade den här artikeln på Aftonbladet;

 

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/basket/article17176436.ab

 

 

Det fick mig att tänka efter, så innan jag hamnar på aftonbladet har jag några erkännanden jag måste göra, får se hur många som jag behåller begravda och hur många jag lägger ut på nätet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0