Vem i laget: Renoveringsspecial

Till helgen börjar vi renovera omklädningsrummet på släda, men redan nu börjar vi uppsnacket! Vi börjar med en klassisk "vem i laget" fast en renoveringsspecial fär tre spelare fått ge sina synpunkte rpå samma fråga.
 
 
 
Frågan lyder; "Nu är det äntligen dags att renovera omklädningsrummet på Släda. Vem i laget skulle du inte betro med en pensel när omklädningsrummet ska målas? Och varför?"
 
 

Anders Boman: 

Jag ser Jocke Axelsson som en ganska självklar arbetsledare med tanke på sin auktoritära stil både på och utanför planen. Och i min värld så smutsar inte arbetsledaren/chefen ner sina händer likt dom små arbetarna. 

 

 

Erik Boman:

Min bror Anders vill jag inte rekommendera till att måla. Det beror på ett trauma jag behövde utstå i unga dagar, då jag hade byggt en koja i sommarstugan. När jag äntligen byggt klart kojan och skulle måla den, så skulle Anders bestämt vara med och hjälpa till. När han ställde sig på golvet i kojan så fick han övervikt åt något håll vilket resulterade i att hela bygget rasade ihop. Det är idag svårt att tro att han p.g.a. av sin vikt skulle kunna förstöra någonting. Men ack i unga dagar så var han en relativt blötfet liten herre. 

 

 

Robin Karlsson:

Bra (eller dålig) fråga som jag saknar ett definitivt svar på. Eftersom mina erfarenheter av renoveringsarbete med laget är ganska begränsade får jag gå på det jag har och det är 3 stekheta kandidater i form av mig själv samt bröderna bröst (Boman). Givetvis inte för att vi inte vill ha skit under naglarna eller har tummen mitt i handen utan för att vi vill skapa jobbtillfällen för andra.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0