God morgon, god morgon!

Jaha, då är det lördag morgon! Ny månad, fysträning om 60 minuter och Kim Källström är klar för the greatest club in the world - Arsenal! What a day!

 

Idag hade jag invägning i en liten viktnedgångstävling jag har haft sedan 1/1-14. Jag avslutade sista 36 timmarna utan mat och vatten och rundade av gårdagen med 1 timmes bastu. Resultat? Man blir ganska torr i käften.... Också vinner man ju så klart.

 

Men nu är jag taggad som bara den inför ett fyspass med grabbarna, oj vad taggad jag är ;-)

 

Jag vet inte vad jag längtar till mest med dagens träning. Är det att återigen få uppleva Jocke Axelsons sadistiska övningar som leder till träningsvärk i flera dagar eller är det alla klassiska citat som brukar rulla på fyspassen runt om i landet den här tiden på året...

 

- Det här har vi igen i maj... (Jaja, spelarna kanske... mem jag då?)
- Snygga ni kommer vara på beachen i sommar.. (Ja eller hur, då är det ju fotbolls vm, träning och matcher... Finns ju inte en chans att man hinner med beachen i år)

 


Nej men inte vara bitter nu, det finns ju mycket positiva saker också...

 


Bland annat brukar Mange också vara med på fysen, då vet man att man alltid har en som är sämre än alla andra och en dag som denna kan det vara skönt :)

 

Skönt att Macke är där också, både som representant för Mackes hörna men också som deltagare nu mera!

 

Skämt och sido, det är faktiskt alltid fantastiskt roligt att träffa boysen på träning :-)


Kommentarer
Postat av: J Axelson

Jaså, sadistiska övningar?! Kan jag tala om att: I´m just getting started! Jag kommer vara djävulens kusin i dina ögon innan april.......... ;-)

2014-02-01 @ 12:31:57
Postat av: mange

Chockerande text... men men jag är van att få jobba i motvind, jag kommer både vara ikapp o förbi när jag nu behagar :-)

2014-02-01 @ 17:17:39
Postat av: Coach

Mange och Jocke, sanningen kan vara tuff ibland :)

2014-02-01 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0