Vem i laget...

Jack Jonson har fått chansen att svara på tre frågor i kategorin "vem i laget..."
 
 
 
 
 

Så Jack, vem i laget... 

Skulle aldrig få vara barnvakt till dina barn:

- Nytillskottet Adam Johansson. Killen kan inte ta hand om sig själv ens. Man kan inte skylla det endast på hans ringa ålder.


 

Skulle du anförtro ditt hus om du är bortrest i 2 månader… 

- Dött lopp mellan Dan Jonsson och Agge "Mrado" Binakaj här. De jobbar på varsin sida av lagen och båda har troligtvis tillgång till skjutvapen om saker och ting skulle hetta till i grannområdet.

 

Skulle få vara DJ på din livs fest…

- Anton Andersson Widén, utan tvivel! Alltid välklädd och med en härlig mix på musikgenrer så är han ett helt säkert kort.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Questio

Detta måste kännas som ett mycket trevligt välkomnande i seniorsammanhang?

2014-02-07 @ 16:11:57
Postat av: Pontus Melander

Hej Questio! Vad roligt att du läser och kommenterar herrbloggen! :-) Antar att du syftar på Adam, det är nog inte så farligt, det är ingen som blivit bränd med ett strykjärn precis( läs lundsberg). Fast å andra sidan har ju pojken inte haft sin riktiga inkilning än heller.... För övrigt minns jag mitt eget välkomnande till seniorfotbollen, när preskriptionstiden gått ut kanske jag skriver ett inlägg om det föresten...

Sist men inte minst så skulle jag inte låta någon person i laget vara barnvakt åt min lilla tjej ;-)

Hoppas du är nöjd med bloggen i övrigt :-)

2014-02-07 @ 21:50:16
URL: http://alnoherrar.blogg.se
Postat av: Jack Jonsson

Svar till Questio:

Jag och Adam Johansson har en nära relation till varandra privat, så jag har en bra bild av vad han tål och inte. Men det är kul att bloggen väcker reaktionerr åtminstone :)

2014-02-07 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0