#Hattonsdag

 

Idag när jag av en händelse lyssnade på radion fick jag höra att Mix Megapol kör hattonsdag idag. Direkt när informationen nådde mina öron kom jag att tänka på vår egen Hattoman, Anton Andersson Widén.

 

Frågorna som började snurra i mitt huvud blev många, för många… Hur många hattar har karln egentligen? Jag var tvungen att ringa upp honom och prata lite om hattar.

 

 Några Hattbilder på Anton från arkivet!

 

 

Viste du att det var Mix Megapols hatt- onsdag idag?

-          Nej, det hade jag ingen aning om.

 

Kan vi vänta oss att du anländer i hatt till kvällens träning?

-          Ja absolut, det blir hatt till träningen.

 

Hur många hattar har du egentligen?

-          Ja, vad kan det vara… En 5-6 stycket i alla fall.

 

När kan och ska man ha hatt?

-          Man kan ha hatt i princip när som helst. Kanske inte på jobbet men privat kan man nog ha det till alla tillfällen, jag ser inte hatt som ”någonting snyggare” utan tycker man kan ha det till vardags.

 

Vad säger en hatt om en människa?

-          Det har jag inte funderat så mycket på faktiskt.. Men jag tror att de som har hatt är lite speciella. Haha..

 

 

 

 Även Per Axelson har ryckts med i hatt-tränden och poserar här tillsammans med Wikman och Jack, till synes i all iver sjunandes.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0