Oh,oh, ooooh- Stay alive!

Historiken på blogg.se sträcker sig bara 90 dagar bakåt i tiden, tyvärr har det gått längre tid än så sedan det senast skrevs ett inlägg, närmare bestämt 8e oktober 2013. Ja, tiden går onekligen... Imponerande är dock att det fortfarande är mellan 15 och 20 ”unika besökare” som går in på bloggen varje dag, kanske med en förhoppning att det kommit ett nytt inlägg. Själv har jag inte loggat in på flera månader eftersom att jag vet att det inte är någon som skrivit något. Rätt logiskt i och för sig, eftersom att det är jag som skriver.

 

Nu är det 2014 och en ny säsong har börjat smyga igång. Personligen stod jag i valet i kvalet om jag skulle lägga ner bloggen eller försöka återuppliva den och efter noggrant och moget övervägande, dels för egen del men även efter viss påtryckning från omgivningen kommer jag att satsa på att lägga in några inlägg per vecka. Detta gäller till att börja med under den ”korta” försäsongen som vi precis klivit in i, med en förhoppning att göra den lite roligare.

 

Nu kör vi, på återseende!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Publik

Grymt! Kör på.

2014-01-24 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0