The Island jacket- Omgång 1

För första gången i historien (i alla fall vad jag vet) delades ”The Island jacket” ut igår. Priset till matchens bästa spelare mot Matfors IF gick till slitvargen och tvåmålsskytten Marcus ”Mawe” Westin!

 

I kavajen lämnade Marcus efter sig följande:  

Mawe, kvistus (Frälsaren) hänger 2 kass.”

 

Kvistus antar jag syftar på de två sorkdödarna som hittade in i nät, även de målen räknas. Den efterföljande intervjun med Macke är dels legendarisk och charmig och aningen knäckande. Jag hade en liten förhoppning att kavajen skulle synas i intervjun, eller åtminstone hela ansiktet på mawe. Summa summarum, Macke måste sluta dricka cider innan intervjuerna och till nästa gång tar jag med ett stativ.

 

 

Enyoj!

 
 
 
 
 
 
Vem får äran att rista in sin hälsning i kavajen på fredag !?!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0