Ett arv att förvalta

Den 25 maj 2012 föddes Alnoherrar.blogg.se och togs emot med öppna armar av cybervärlden och dess läsare. Mängder av inlägg, konstiga kategorier och två och ett halvt år senare är det dags för mig att lämna över stafettpinnen till någon annan välvillig skribent.

 

Ikväll skriver jag mitt sista inlägg på den här bloggen då jag valt att inte träna Alnö IF nästa säsong. Min stora förhoppning är att bloggen får leva vidare och att man får surfa in som läsare för första gången någonsin och njuta av en klassisk "after game" eller något annat trevligt skvaller om öns stolthet.

 

Tre säsonger med Alnö IF, de tre klart bästa jag upplevt som fotbollstränare så långt. Jag kommer verkligen sakna Släda IP och grabbarna i och runt laget, samtidigt ser jag fram emot nya utmaningar och möjligheter i min moderförening.

 

Under tre säsonger blev facit 146 poäng (2,2 poäng/match), 186 gjorda mål och 58 insläppta. (2,8 gjorda och 0,8 insläppta/match). Resan som laget gjort är fantastiskt och två seriesegrar är bara en liten del av det laget lyckats åstadkomma tillsammans.

 

En av bloggens stora höjdpunkter har varit Mackes hörna så när Macke frågade om jag ville göra en sista inspelning av hörnan sa jag givetvis ja. Det är lite utav en ära att få vara med i säsongens sista avsnitt. Jag kan säga att jag har skrattat gott till varje avsnitt som gjorts och är verkligen imponerad över ditt jobb Macke!

 

 

All lycka och tack för allt.

/Coach Pontus Melander 
 
 Ps. Hojta till om ni/du vill ha inloggningen. Ds. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wikman

*sad smiley*

2014-10-31 @ 16:51:42
Postat av: Erik

Jag tar gärna över bloggen! Men då blir det mode och shopping för hela slanten:)

2014-11-01 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0